Продавець Torba Super розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1664 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть опрацьовані в найближчий робочий час. Якщо маєте термінову потребу - пишіть на вайбер +380953757549

Torba Super - інтернет-магазин господарських товарів оптом та в роздріб
+380 (66) 431-07-72
+380 (96) 278-04-99

Правила роботи з нами

Співробітництво. Пара слів про правила


Представляю Вам повний перелік правил роботи з нашим магазином. Прийнявши рішення про розміщення замовлення в нашій компанії, Ви автоматично погоджуєтеся з пропонованими умовами співпраці. Хоч і викладеної нижче інформації буде багато, тим не менш вона вся потрібна і відповідає на багато питань, часто озвучуються нашими клієнтами.


Інтернет магазин. Графік роботи.


Магазин працює з 9.00 до 17.00, субота та неділя - вихідний день.
З питань, пов'язаних з оформленням замовлення, характеристик товару і т. д. ви можете дзвонити на номери телефонів відділу продажів. У неробочий час ці телефони відключені.

Прийом замовлень та їх оформлення


Замовлення приймаються через корзину сайту і оформляються клієнтами самостійно
Заявки приймаються на сайті онлайн 24/7(цілодобово);
Електронна пошта та телефони призначені тільки для консультування клієнтів.
Коментарі до замовлення приймаються тільки ті, які вказані при подачі замовлення у відповідному полі.
Коментарі на пошту, по телефону не приймаються. Компанія залишає за собою право не обробляти заявки в яких не вистачає інформації, необхідної для оформлення замовлення - ПІБ, адресу доставки, № телефону.

Весь товар продається поштучно, кратно мінімально можливої упаковки.
Після отримання замовлення з Вами зв'яжеться наш співробітник для уточнення контактних даних, а також варіантів доставки та оплати. Комунікація з клієнтом проходить з допомогою VIBER або телефону ( якщо не активований зазначений месенджер)
Всі надійшовші замовлення обробляються в порядку живої черги.
Рахунок на оплату виставляється тільки після перевірки наявності та бронювання за клієнтом замовленого товару, шляхом відправки СМС з реквізитами.
Після оплати клієнт зобов'язаний проінформувати про перерахування коштів – дзвінком, смс, повідомлення на пошту,viber. Прохання зберігати квитанції про оплату до моменту закриття угоди.

Порядок доставки замовлень

Складання та відправка замовлень, що надійшли здійснюється протягом 3-х раб.днів, після факту надходження оплати на наш рахунок. Фактом надходження оплати вважається час проведення банківської виписки - виписка банку проводиться у робочі дні до 10:00. Оплати, що надійшли після 11:00, потраплять у виписку наступного робочого дня. Рекомендуємо Вам робити замовлення і проводити оплату завчасно.
У передсвяткові дні час очікування може бути збільшено. Якщо ви заздалегідь знаєте, що замовлення потрібен до певної дати, обговоріть це з менеджером щоб ми випадково не порушили ваші плани.
Заброньований товар повинен бути оплачений протягом 24часов з моменту виставлення рахунку на оплату. Після закінчення цього терміну ми залишаємо за собою право розформувати замовлення і в подальшому відмовити клієнту у співпраці.
Також ми залишаємо за собою право відмовити у співпраці, якщо у клієнта є негативні відгуки на PROM UA
Після відправки замовлення покупцеві буде відправлено СМС з зазначенням номера декларації для отримання товару.
Якщо на вказаний вами номер відділення немає можливості відправити замовлення (обмеження по вазі), ми залишаємо за собою право самостійно обрати інше відділення служби доставки у вашому місті.

  Чому так довго ?

Щоб максимально якісно виконати замовлення клієнта необхідно виконати декілька дій у певній послідовності: обробити замовлення клієнта, виставити рахунок, оприбуткувати надійшли кошти, зібрати замовлення, упакувати його і відвезти у відділення пошти.

Всі без винятку замовлення ми пакуємо в картонні коробки, які подганяются під розміри вантажу. Ми намагаємося заощаджувати гроші клієнта, які не платить за "повітря", не платить за вільний простір. Загалом, намагаємося зробити так, щоб вийшов максимально менший об'ємна вага посилки.

Зібрані і запаковані за робочий день посилки вивозяться на відділення пошти, на наступний день в 8-00 ранку.

На всі описані дії потрібно певною час.

Тому ми озвучуємо клієнтам, що відправка замовлень відбувається протягом ТРЬОХ ДІБ з моменту зарахування грошей.

Упаковка, збереження вантажу, гарантії.

Товар, замовлений упаковками, відвантажується в заводській тарі.
Товари, замовлені меншою кількістю, відвантажуються в збірній картонній упаковці.
Огляд і підготовка товару перед відправкою, що гарантує замовнику якісну упаковку і відсутність можливих дефектів. Ми уважно ставимося до потреб клієнтів.
Відсоток помилок при складанні мінімальний - але іноді вони трапляються. При появі питань щодо замовлення Вам необхідно написати лист на нашу пошту, вказати в темі листа "Рекламація", і вказати в листі докладний опис проблеми і прикласти фото, що підтверджують Ваші слова). Протягом декількох днів відділ рекламацій розбереться з проблемами і дасть відповідь щодо можливих варіантів їх вирішення. Рекламації за замовленням приймаються протягом 3х днів після отримання замовлення. 

У випадку, якщо після відправки посилки, у Вас залишилася попередня оплата - Ви можете використовувати її в наступному замовленні, при надсиланні наступного замовлення ця сума забереться автоматично. Також, ви можете попросити повернути передоплату на Вашу картку. У такому разі Вам потрібно написати листа на нашу пошту з темою "Повернення грошей", та вказати Ваші дані та номер картки, а також ПІБ власника картки. Лист має бути надісланий з тієї ж адреси, з якої і було зроблено замовлення. Повернення грошей проводиться у п'ятницю чи суботу, як найменш завантажені дні. У разі відмови покупця від товару після його відправлення, при повній оплаті, повертається оплата за вирахуванням суми доставки товару в обидві сторони та вартості упаковки товару. Виплата провадиться тільки після повернення товару на склад. Страхування замовлень від пошкоджень   Звертаємо вашу увагу, що ми не можемо відповідати за пошкодження товару в процесі транспортування. Зі свого боку, ми упаковуємо товар таким чином, щоб мінімізувати можливі пошкодження, а також страхуємо весь товар на 100% вартості замовлення.

Якщо продукція у вашому замовленні була пошкоджена при перевезенні, будь ласка, зверніться з претензією в офіс компанії-перевізника — вони зобов'язані відшкодувати вам повну вартість зіпсованого товару за ціною, вказаною у накладній.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner