Продавець Torba Super розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1663 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть опрацьовані в найближчий робочий час. Якщо маєте термінову потребу - пишіть на вайбер +380953757549

Torba Super - інтернет-магазин господарських товарів оптом та в роздріб
+380 (66) 431-07-72
+380 (96) 278-04-99

ОСВІТЛЮВАЛЬНІ ПРИЛАДИ

Люстри стельові, люстри б\у, люстри з Європи, вінтажні люстри

 

ЯК ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ:
1. Замовлення приймаються лише через сайт і оформляються клієнтами самостійно
2.Зворотний зв'язок і консультації нашого фахівця
3.Оплата на карту Приват Банк або наложений платіж при отриманні
4.Відправка замовлення


СПОСОБИ ДОСТАВКИ:
1. Самовивіз.
2. Доставка по Україні
За рахунок клієнта, тільки НОВА ПОШТА!
3. За бажанням покупця, є можливість зробити доставку товару силами продавця.
Вартість, терміни і можливість доставки визначаються індивідуально, в залежності від зайнятості служби доставки продавця і розташування покупця.
У разі доставки силами продавця, покупець зобов'язаний внести передоплату у розмірі 100% вартості доставки + плюс заставна вартість товару (30% від повної ціни) товар або 100% передоплата товару.
Заставна вартість і вартість доставки обговорюється індивідуально.
У разі подальшої відмови від покупки товару після передоплати заставний платіж та вартість доставки НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ.
У разі подальшої відмови від покупки товару і 100%-й передоплаті товару покупець має право вимагати повернення коштів за вирахуванням усіх витрат, понесених продавцем, в тому числі транспортних, а також вирахуванням комісії в розмірі 10% від вартості товару.


СПОСОБИ ОПЛАТИ:
1. Післяплатою при доставці Нової Поштою.
2. Грошовий переказ на карту Приват Банку.


ВАЖЛИВО:
При післяоплаті, клієнт повинен буде сплатити комісію Новою
Поштою за пересилку грошей + 2% від вартості замовлення
При оформленні замовлення післяплатою, береться передоплата в розмірі вартості відправки товару у обидві сторони. Орієнтовно, близько 30 % від вартості виробу.(Страховка на випадок неявки замовника за товаром - для оплати зворотньої доставки)
У разі відмови покупця від товару після його відправлення - заставний платіж в такому випадку не повертається
Якщо покупець виявив пошкодження, в момент приймання товару у відділенні транспортної компанії чи при адресній доставці, клієнт зобов'язаний моментально повідомити відправника про ситуацію і відмовитися від вантажу. При такому розвитку подій проводиться повернення сплачених коштів передоплати, тільки після врегулювання форс-мажорній ситуації з перевізником. Виплати проводяться лише на ті ж реквізити з яких надійшли грошові кошти.
У разі прийняття товару, претензії про пошкодження, надалі, не приймаються.
Коли вноситься 100% оплата за товар, він відправлений покупцеві через транспортні компанії, і коли останній відмовляється її приймати, він має право вимагати повернення оплати за вирахуванням всіх витрат по доставці, переказу грошових коштів, зворотного відправлення товару, а так само, за винятком комісії в розмірі 10% від вартості товару. Повернення коштів за вирахуванням витрат здійснюється тільки після повернення товару на склад продавця.


ГАРАНТІЯ:
всі меблі, представлена в нашому магазині, привезена з різних куточків Європи що гарантує її високу якість.
Компанія, за допомогою великої кількості фотографій і тестового опису, максимально повно і відкрито інформує потенційних покупців про стан товару.
За запитом надаються додаткові фотографії або уточнюються якісь додаткові моменти.
Внесення клієнтом повної або часткової оплати за товар передбачає згоду особи правилами, термінами, обмеженнями та іншими умовами співпраці, викладеними в цьому розділі.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner