Продавець Torba Super розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1785 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть опрацьовані в найближчий робочий час. Якщо маєте термінову потребу - пишіть на вайбер +380953757549

Torba Super - інтернет-магазин господарських товарів оптом та в роздріб
+380 (66) 431-07-72
+380 (96) 278-04-99

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до законодавства України існують 2 випадки, у яких покупець зможе повернути (або обміняти) 1. Товар несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника); 2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки та розрахунковий документ. передзвоніть мені Torbasuper, щоб оформити заявку на повернення або обмін товару за телефонами: +380664310772 Telegram; +380962780499; +380953757549 Viber 1. Запитайте реквізити для зворотного відправлення нашого менеджера.2. Упакуйте товар за размером.3. Сплатіть зворотне відправлення. 4. Повідомте номер декларації нашому менеджеру за телефонами, зазначеними вище. Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики непошкоджені, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Умови повернення товару неналежної яксоті: У разі обміну/повернення товару неналежної якості: - продукції із заводським браком; - продукції, яка не відповідає розмірам, зазначеним в описі товару; -не повна комплектація товару; або помилково надісланого товару не по замовленню, витрати на доставку несе компанія. У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, Продавець здійснює обмін товару за погодженням сторін. Зворотна доставка товарів провадиться за домовленістю. Повернення коштів відбувається на протязі 7 робочих днів з моменту оприбуткування повернутого товару на складі. Обов'язковою умовою повернення грошей є надання повного ПІБ державною мовою та ІПН., це вимога законодавства. При отриманні товару покупець зобов'язаний оглянути його за отримання на відділенні перевізника. Вантаж обов'язково страхується на 100%. У разі виявлення пошкоджень, недостачі та інших недоліків після отримання товару у перевізника претензії не приймаються

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner